onsdag 8 juli 2015

Bloggen flyttar till hemsidan

essnatures nya hemsidor har öppnats och samtidigt flyttar min blogg till hemsidan. Dessutom har jag numera även en facebook sida för företaget och lägger däremellan in bilder på instagram. Detta för att all information skall finnas lättillgängligt på ett och samma ställe. Denna tekniska utveckling av föregåtts av en lång tankeprocess från min sida eftersom jag inte tycker om att jobba vid datorn. Men jag kan inte hejda utvecklingen och faktum är att den nya tekniken ger mig oanade möjligheter att nå ut till nya kunder och läsare med min information och mitt budskap. Jag kommer även i fortsättningen att opartiskt och informativt berätta om aktuella saker om allt som berör företagets verksamhet och det som ligger mig närmast om hjärtat d.v.s. natur, djur och vildmarks- och friluftsliv. Jag ber redan på förhand om ursäkt för att jag knappas kommer att kunna besvara eller kommentera alla era frågor som dyker upp och jag kommer inte heller att börja debattera om det som bloggen handlar om. Hoppas ni hittar något av mitt material på hemsidan som intresserar er och så hoppas jag att vi träffas i skogen vid något tillfälle.

Bloggen finns alltså numera på min hemsida. www.essnature.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar